Keresés ebben a blogban

Elmondom prózában

Érdeklődési körömet tekintve igen sokoldalúnak tartom magam, éppen ezért, nagyon nehéz volt eldönenem, hogy mi az a szakmai terület, ami felé orientálódni szeretnék.

Gimnáziumi éveim végén - melyet a Rosit Pál Gimnáziumban töltöttem - úgy döntöttem, hogy az irodai munka sokszínűségét választom.
Vállalkozási ügyintéző képzésre jelentkeztem, szintén a Rosti Pál Gimnázium és Szakközépiskolába, ahol megtanították az alapokat, azonban tapasztalat nélkül nem tudtam elhelyezkedni, így pályakezdőként regisztráltak a Dunaújvárosi Munkaügyi Központban.

Kihasználva a munkanélkülieknek felajánlott ingyenes képzéseket, elvégeztem a szofverüzemeltetői tanfolyamot, mely idő alatt tanáraim és több osztálytársam - látva, hogy a "kisujjamban van a tudás" - bíztatott az informatika szélesebb körű megismerésére, további tanulmányok elvégzésére e területen.

Továbbképzésemet egy sikeres állásinterjú késleltette 2003-ban, ugyanis alig dolgoztam egy éve a Protektor Special Bt-nél, mikor felajánlották, hogy tanulmányi szerződés ellenében elvégezhetem az irodavezetői képzést a helyi Adu Csepel Szakiskolában, melyet ki is használtam.

Ugyancsak 2004-ben történt, hogy mit sem tudva a forráskódokról elkészítettem első honlapomat, akkor még a MS Word honlapkészítő funkciójával. Azonban hamar rájöttem, hogy ezzel nem fogok sokra menni, ha igazán jó honlapot szeretnék létrehozni, így kezdtem el keresni, kutatni az internet idevágó zugait és megtudni egyre többet a HTML-ről, majd érdeklődésem központjába a dinamikus honlapkészítes került.

Önképzésem egy idő után nem volt elég. Úgy éreztem, többet tudnék kamatoztatni, ha olyan emberektől tanulhatnék, akik már dolgoznak ebben a szakmában. Ezért, 2006-tól kezdődően elvégeztem néhány webprogramozás centrikus tanfolyamot a Search Engining Marketing Kft-nél, melyek nagy hasznomra voltak a későbbek folyamán.

Ahogy telt, múlt az idő, többre vágytam, mint egyetlen oldal létrehozójának és karbantartójának lenni, bár ezzel az oldallal is nagy sikereket értem el. Így alakult, hogy mellék állásban kezdtem el weblapokat szerkeszteni, referenciákat létrehozni és beleásni magamat a keresőoptimalizálás rejtelmeibe.

Már 7. éve dolgozom a Protektor Special Bt-nél. Ez idő alatt rengeteg mindent megtudtam az üzleti életről, az irodai munkáról, a webprogramozásról.
Feledatkörömbe elsősorban az adminisztrációs munkák tartoznak, úgy mint, levelezés kezelése, telefonok fogadása, ügyfelek beérkező kéréseinek kezelése, kapcsolattartás a könyveléssel, bankprogram kezelése, számlák kiállítása, iktatása, raktári feladatok ellátasa.
Másod sorban kreatív, arculattervező feladatokat is ellátok, például, a honlap szerkesztése, tervezése, szórólapok összeállítása, aktív részvétel az új lehetőségek kiaknázásában, valamint időnként műszaki feladatok elvégzését is rámbízzák.

Fejlett problémamegoldó készségemnek köszönhetően a váratlan helyzetekre is gyorsan reagálok és használható megoldással rukkolok elő.
Éppen ezért, csapatban és egyedül is megállom a helyem.

Lojális és kitartó munkatárs vagyok, mindazonáltal szeretem a kihívásokat. Ezért keresek új állást Székesfehérváron és környékén, hogy régi ismereteimet kamatoztathassam és újakkal bővítsem.